Najczęstsze pytania

BIŻUTERIA

Czy sprzedawana biżuteria objęta jest gwarancją?
Tak, zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce, gwarancja wynosi rok.


Czy mogę odstąpić od umowy i odesłać otrzymany wyrób?
Oczywiście, w terminie 15 dni od otrzymania towaru przysługuje Państwu takie prawo. Nieużywany towar należy odesłać wraz z paragonem na nasz adres oraz powiadomić nas w dowolny sposób (telefoniczny, e-mailowy) o odstąpieniu od umowy.

Czy cena zawiera VAT?
Przedmioty nowe objęte są VAT w wysokości 23%, na zasadach ogólnych.
Przedmioty pochodzące ze skupu opodatkowane są na zasadzie procedury VAT-marża.


Jakie potwierdzenie zakupu otrzymam?
Domyślnie wystawiamy paragon. Istnieje możliwość otrzymania faktury imiennej.


Czy można zmniejszyć lub zwiększyć wyrób?
Prawie każdy sprzedawany wyrób możemy zwiększyć lub zmniejszyć za darmo. Aby się upewnić, warto zapytać naszego pracownika, podając link do wyrobu oraz rozmiar docelowy.


Czy można zamówić biżuterię według własnego projektu?
Oczywiście. Oferujemy wykonanie biżuterii z brylantami i innymi kamienieniami szlachetnymi w bardzo przystępnej cenie.


Czy jesteście rzetelną firmą?
Proszę zapoznać się z opiniami naszych klientów, dostępnymi w zakładce po lewej stronie serwisu. Setki zadowolonych klientów są najlepszym potwierdzeniem naszej wiarygodności i jakości produktów, które oferujemy.

 

DIAMENTY


Jak wyceniane są diamenty?
Korzystamy z cenników Rapaport. Ceny na naszej stronie są obniżone o 10-20% w stosunku do cen przedstawionych przez Rapaporta.


Czy istnieje możliwość zamówienia takiego kamienia, którego nie ma w ofercie?
Oczywiście. Jesteśmy członkiem największej giełdy diamentów na świecie. Możemy przedstawić ofertę na dowolny diament. Mamy podstawy uważać, że będzie to najniższa cena w Polsce.


Skąd mam mieć pewność, że zakupiony kamień jest prawdziwym diamentem i jego parametry są poprawnie opisane?
Każdy sprzedawany diament posiada certyfikat wystawiony przez niezależnego rzeczoznawcę. Certyfikat opisuje masę kamienia, jakość wykonania, kolor oraz jego czystość. Dla mniejszych kamieni korzystamy z usług rzeczoznawców w Polsce, dla droższych kamieni korzystamy z usług międzynarodowych firm, takich jak GIA, AGS czy EGL.


Jak wygląda procedura indywidualne zamawiania diamentu?
Klient przesyła specyfikację diamentu, jaki potrzebuje. Nasza firma przedstawia ofertę na kilka diamentów możliwie zbliżonych do przedstawionego zapotrzebowania. Klient dokonuje akceptacji i płaci fakturę pro forma, oczekując na dostawę z 79diamenty.pl


Czy można przyjechać, obejrzeć towar i coś wybrać?
Oczywiście – po wcześniejszym umówieniu, zapraszamy Państwa do siedziby naszej firmy, mieszczącej się przy ul. Kobierzyckiej 10 we Wrocławiu. Przygotujemy kilka sztuk brylantów do wyboru, zgodnych z wcześniej zgłoszonymi oczekiwaniami.


Ile trwa dostawa?
W przypadku towaru, który jest dostępny w magazynie, wysyłka dokonywana jest w terminie do 3 dni roboczych. W przypadku zamówień indywidualnych, dostawa trwa 5-15 dni roboczych.


Działam w szarej strefie. Czy mogę kupić towar „na lewo”, bez VATu?
Niestety nie. Możemy jednak sprzedać dany kamień z magazynu znajdującego się poza granicami RP. W takim przypadku klient otrzymuje fakturę wewnątrzwspólnotową, bez naliczonego VAT. Płatność dokonywana jest w złotówkach, na konto w polskim banku.


Czy istnieje możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru?
Oczywiście, istnieje ustawowa możliwość odstąpienia od umowy. Zwrócony przedmiot musi być oceniony przez biegłego gemmologa, czy jest to ten sam kamień, który został sprzedany. Koszt biegłego pokrywa kupujący. W przypadku kamieni opakowanych przez firmę gradującą, naruszenie opakowania skutkuje niemożnością odstąpienia od umowy.

 

WYSYŁKA


Jakie są możliwe formy wysyłki?
Towary wysyłamy za pośrednictwem Paczkomatów Inpost, kurierem UPS oraz za pobraniem Pocztą Polską. Zdecydowanie najwygodniejszą i najczęściej wybieraną przez naszych klientów formą przesyłki są paczkomaty.


Jak wygląda korzystanie z Paczkomatów?
To bardzo prosty system. Wystarczy założyć konto na stronie paczkomaty.pl, a następnie zamówienie w naszym sklepie, pamiętając jednak, że adres e-mail musi być ten sam.
Następnie nasze systemy informatyczne prześlą sobie potrzebne dane i sklep 79diamenty.pl wygeneruje list przewozowy do paczkomatu wybranego przez Państwa na stronie paczkomaty.pl


Czy mogę otworzyć przesyłkę, sprawdzić zawartość i dopiero wtedy zapłacić?
Tak, taką usługę świadczy Poczta Polska.


Czy towar można odebrać osobiście we Wrocławiu i zapłacić gotówką?
Oczywiście, po wcześniejszym umówieniu zapraszamy do naszego biura, mieszczącego się przy ul. Kobierzyckiej 10 we Wrocławiu.


Czy macie sklep, w którym mogę dokonać wyboru odpowiedniej biżuterii?
Nie prowadzimy fizycznej placówki, towar dystrybuujemy wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowy. Dzięki temu możemy stosować niższe marże, które przekładają się bezpośrednio na bardzo atrakcyjne ceny.

Czy przesyłki są ubezpieczone?
Tak, do kwoty stanowiącej cenę wysyłanego przedmiotu.


Czy istnieje możliwość wysyłki towaru poza teren Polski?
Zasadniczo wysyłamy towar na terenie Polski. O wysyłkę do innego kraju proszę zapytać naszego pracownika, który rozpatrzy Państwa propozycję indywidualnie i zrobi wszystko, co w jego mocy, aby pomóc w sprawnej dostawie.


Jak szybko są realizowane wysyłki?
Ponieważ sprzedajemy tylko te przedmioty, które fizycznie posiadamy, czas realizacji wysyłki wynosi 3 dni robocze.